Klachtenregeling

Home  Klachtenregeling

Klacht indienen

___

 

Ik vind het zeer belangrijk dat u tevreden bent over de verleende zorg en ik streef naar het leveren van kwaliteitszorg. De kwaliteit van de zorgverlening wil ik blijven ontwikkelen en verbeteren. Het kan voorkomen dat u ergens ontevreden over bent. Indien er sprake is van feedback, ontevredenheid of een klacht over de verleende zorg vraag ik u om dit zo spoedig mogelijk kenbaar te maken. Dit geeft mij de mogelijkheid om het probleem op te lossen en om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

Om een klacht in te dienen kunt u zowel telefonisch, per e-mail als via het contactformulier contact opnemen. Uw klacht zal vervolgens zo snel mogelijk in behandeling genomen worden. De huidtherapeut zal samen met u zich inspannen om ter plekke tot een oplossing te komen. In de meeste gevallen zal de huidtherapeut het probleem waarschijnlijk snel voor u kunnen oplossen. 

Indien u hierna alsnog niet tevreden bent en er helaas geen oplossing mogelijk blijkt te zijn, kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van onze beroepsvereniging, de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten. Deze commissie is onafhankelijk en zal bemiddelen tussen de huidtherapeut en u, als patiënt. Zij zullen uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen. Via onderstaande link kunt u contact opnemen met de NVH. 

 https://www.huidtherapie.nl/dehuidtherapeut/u-heeft-een-klacht/

 

Waarom DermEsthé?

___

 

  • BIG-geregistreerde huidtherapeut
  • Gratis consult
  • Persoonlijke aandacht
  • Geen wachttijd
  • Beoordeeld met een 9,8

De specialist

___

 

Lees ervaringen

___